tisdag 1 juni 2010

nån som vill mig nåt..

08-4510075
08-6781212

och vinnaren 058-6795800

Dessa tre nummer har ringt mig den senaste veckan, och det sista numret har ringt 5 ggr bara idag. Jag har inte svarat, jag misstänker starkt att det är nån som vill sälja nåt. Och eftersom jag är i högriskzonen (alltså både relativt nybliven småbarnsförälder, och gravid) så svarar jag inte.

Det vet ni väl att försäljare har koll på sånt, och ringer på en gång. Statistiken talar emot oss. Alltså att vi är lätta att prata omkull, om man säger...

Men, om jag nu skulle ha fel, och det är nån annan som faktiskt vill nåt... skicka ett sms istället, så får vi se...

jag har förresten klippt mig idag.

4 kommentarer:

  1. hur bidde det då?
    en bild tack...

    SvaraRadera
  2. Tror du får ta ett kort =) kramis

    SvaraRadera
  3. Skaffa NIX så slipper du försäljarna och om någon skulle ringa så säger man bara att man har nix då lägger de på direkt, gööör bra! Vi har det!
    Kram Anna
    Ps vill oxå se bild på nya frillan

    SvaraRadera
  4. Här kan du se vilka dom är :)
    http://www.missatsamtal.se/

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)