torsdag 17 juni 2010

dagens bravader, nu är jag helt slut....

Imorgon ska det tydligen bli regn, regn och grått väder. Idag är det alldeles strålande, soligt och varmt. Alltså gör vi laborationen idag...
Började ju så smått igår kväll och var full av inspiration i morse. Så med 50% inspiration och 50% transpiration, vad kan gå fel?

Började strax efter 10, och var klar vid halv ett. Mitt i alltihopa fixade vi lite lunch också... jag är tydligen inte van att stå upp nån längre stund i taget, för mina fötter är betydligt plattare och flera storlekar större. Åtminstone känns det ju så...
Ikväll ska jag "bara" renskriva alla mina anteckningar... och imorgon, gör jag INGENTING!



Allt för vetenskapen..



Här står lite vinsyra och kaustiksoda och fräser i min diskho...



Nånstans här, bland alla "provrör" finns svaren på alla frågorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)