onsdag 16 juni 2010

men tjena..


Idag var jag laddad.. hade listan klar, här skulle inhandlas de sista grejorna för Naturkunskapslaboration nr 1. Bland annat en riktigt bra digital termometer, den mest avgörande komponenten för att kunna genomföra det. Jag har skjutit det framför mig, tycker att det är lite läskigt. Det påminner om fysiklektionerna på högstadiet, när jag var bänk-kamrat med en kille vars pappa var elektriker.
Han fick alltid sin lampa att lysa, min var alltid svart. Oavsett om det var rätt kopplat eller ej... Det lyste aldrig.

Men nu så, alla barnen ur vägen, Storasyster hos en kompis, Bror på fotbollsskola och Lillasyster sov i sängen...

Sätt igång...

Inga batterier till termometern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)