fredag 25 juni 2010

Då var det midsommar!

Jag drar runt i pyjamas fortfarande, övriga familjen är ute på cykel och ska försöka hitta tillräckligt mycket blommor för att få till åtminstone en krans.


Tänker man efter så är faktiskt hundkex inte så fula... tvärtom, de är väldigt söta. Och luktar gott. Det är ungefär som jag....


En övergiven stackars blomma i ett hörn... den kan få åka med i kransen också, för sällskaps skull...



Vi har mest såna här i vår trädgårdsodling..det är de som växer allra bäst och mest.

Jag tror att de flesta "stora" bloggar kör med outfitbilder en dag som den här... men för det första, så vet jag inte hur de bär sig åt för att fixa det, hur långa armar har de? Eller tjatar de livet ur sina närmaste att ständigt ta kort på dem?
Och för det andra så får jag inte plats på kortet, mer än på så långt håll att det inte syns vad jag har på mig iallafall.
Och för det tredje, jag har redan sagt att jag går i pyjamas.... inget kort alltså. Osis.

Men iallafall, hoppas ni får en härlig midsommar! Kram

1 kommentar:

  1. och det hade vi vill jag love, en härlig midsommar alltså och din outfit var väldigt fin! Du fick dessutom plats på ett kort som jag tog ;)!
    Tack för allt!
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)