tisdag 15 juni 2010

men åh!


Det blev helt knasig med förra inläggen, kortet på storasyster helt snett, och texten hamnade helt fel. Jag är ett tekniskt geni.. fast med hjälp av en svåger, tror jag att jag har fixat en besöksräknare.. men jag tror den räknar fel? Skitsamma, det är ju ändå mest för utseendets skull. Lite mer proffsigt så.

Men iallafall, det är en speciell och knasig dag idag, även av en annan anledning. Tyckte att dagens datum lät lite bekant, men kom först inte på varför. Men plötsligt mitt under skolavslutningen, samtidigt som jag såg brorsans gamla fröken Maj E i "publiken", slog det mig.... idag för (håll i er) 21 år sen, blev jag och Markus ett par. 21 år...hahahahahahaha! Jag som bara är 27 (i likhet med min far, ständigt 27) hur gick det till?

Jag har inga bra råd att ge, misstänker att jag mest haft tur i livet. Inte heller har jag några smaskiga kärleksdikter att krydda bloggen med.
Jag kan bara konstatera att jag älskar honom gränslöst, och att anledningarna till det kan vara flera. Fast mest troligt är det för att han älskar mig. Med alla fel och brister. Att han älskar mig, trots att han känner mig, alla sidor, sidor jag inte ens står ut med själv.

Så är det! Grattis då, på oss!

Nu ska jag se på fotbolls-VM (Portugal-Elfenbenskusten)...

9 kommentarer:

  1. Grattis! Ni är fantastiska förebilder tycker jag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. grattis bästa syster. Själva firar vi 10år!!!

    älskar hela er underbara familj!!!!

    SvaraRadera
  3. åhh kom en liten tår där, hihi grattis till er... kramis =P

    SvaraRadera
  4. Va lever hon. Maj E
    den gamla räksmugglaren. hehe
    Fick några snabba flashbacks från tiden på lågstadiet.
    ojojojoj ca 25 år sen :S oopps

    Kramis syrran
    /storelillebror...

    SvaraRadera
  5. 21 år... det är ju nästan groteskt. ;-)
    Varför räknar räknaren fel?
    /Daniel

    SvaraRadera
  6. DanE:
    jag gjorde no (läs helt säkert)lite fel med räknaren först, men ändrade och nu verkar den funka bättre...
    Den dubblade antalet varje gång jag gick in...11, 22, 44...

    SvaraRadera
  7. Du lyckades med räknaren, kul! Bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till er båda! Jag vill också passa på att säga att du skriver fantastiskt bra och underhållande. Har läst bloggen ända sedan vi träffades hemma hos Sofia och jag ler fånigt och igenkännande varje gång.. Massor med kramar Annicka

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)