torsdag 9 september 2010

same same, but different

Ja, burken är densamma men morötterna är nya. Gårdagens är uppätna och nånstans på väg mot ändtarmen.
Det börjar gå lite bättre att knapra morötter tycker jag. Men så är jag ju bara i en infasning. Jag både fikar och äter morötter. Kan tänkas att det blir lite knepigare att vara positiv när fikat ska skäras ner på (och mängden morötter ökas?)....

Och tvätthögen, den, den får ni gratis... för tillfället går det inte att ta kort inomhus, utan att få med tvätt på nåt hörn. För tvätt finns överallt just nu...
Man ska inte säga att det inte märks nån skillnad mellan att ha 3 och att ha 4 barn (schysst mot barnet "du gör ingen som helst skillnad lilla vännen"....)... för det gör det verkligen. Om inte annat så märks det på tvätthögen. Redan. Och då har han inte ens börjat på dagis ännu...

3 kommentarer:

  1. Malin ja är juh me i VV igen o där finns de ändå godis som är bra o att man nöjer sig med en till kaffet, finns även kakor o så vill du så köper ja med något åt dig nästa gång så kan du få prova, inte för att du behöver gå ner i vikt utan att de kan va ett allternativ mot morötterna =)

    SvaraRadera
  2. mitt "problem" är ju att jag inte tar en, utan oavsett vad det är så äter jag tills det är slut... men jag provar gärna nåt VV. Om det är gott?

    SvaraRadera
  3. Mmm de är smaskens du ska få några prover =)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)