söndag 12 september 2010

en härlig söndagskväll

jag tycker att vi snabbspolar fram till själva kvällen. För fram till den tycker jag inte att det var nån höjdare. Alls.
För att ladda inför måndagsvägningen har jag smygätit geisha och skumbananer, bakat en kladdkaka proppad med kaffe och chokladbitar. Hoppat över alla morotsbitar. Och sen blir jag ledsen och sur för att jag motarbetar mig själv och min viktnedgång.

Men efter en tvångspromenad med familjen (de tvingar alltså ut mig, inte tvärtom) blev humöret mycket bättre.
Så nu har vi myst tillsammans allihop med att se på gamla videofilmer. Här har jag filmat en snutt, rakt ifrån tv:n. Det är storasyster och storebror, när de var 3,5 och 1,5 år gamla...


Lite läskigt är det att tiden går så fort. Och lite skönt att veta att nattsömnen snart kommer att bli bättre. Intalar jag mig.

1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)