lördag 11 september 2010

över 3000 besökare

det känns lite märkligt. Eller, inte så lite märkligt alls.... rätt mycket märkligt, och såklart rätt kul också. Och läskigt. Som att spela upp en skolpjäs och inte se ansiktena på de som tittar..fast på ett kul-läskigt sätt... ni fattar.
Det betyder nånstans över 40 olika besökare varje dag. Jag, som inte är nåt större socialt geni, undrar direkt om jag ens känner så många?
Gör jag?

Ja, det var egentligen bara det jag hade att skriva. Än så länge är det bara storebror som haft magsjuka och jag hoppas innerligt att det får bli så.... vi håller oss väldigt passiva och hemma idag iallafall. Och igår det gick ganska bra, även om det blev lite körigt när alla tre hemmavarande barn var ledsna och grät samtidigt.
Men man får ju noll och inget gjort. Bara tvätthögen växte. Men den har jag tagit hand om idag, inte allt, men en hel del. Siktar på att göra lördagen riktigt lyckad genom att hinna laga mat och plocka ur diskmaskinen. Och en dusch hade ju varit skönt.... och behövligt.

Och så har jag ryckt elva nya grå hår. Och upptäckt att ena änden av mitt operationsärr inte riktigt vill läka, utan varar lite. Fräsch info, som jag vet att ni uppskattar.

Och, så har jag skrivit ordet "och" alldeles för många gånger.... men vem orkar ändra det nu, när inlägget är slut? Inte jag...

3 kommentarer:

  1. Å ja va den 3084:e. Tjingeling//mor

    SvaraRadera
  2. och ja den 3090

    plus att jag vart här många gånger förr, typ varje dag... gärna flera gånger varje dag.

    /sara

    SvaraRadera
  3. Ja ja, ä detta en tävvling ällä............
    Ha det gott flickorna mina//Krammelikramm,mor

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)