måndag 6 september 2010

det här med morötterna

jag vet inte. Är det en sån bra idé egentligen? Det har gått en dag. Och jag är trött på morötter redan.
(Det funkar kanske lika bra med kardemummaskorpor? De har ju en rätt nyttig konsistens iallafall. Allt torrt och jobbigt att tugga brukar väl vara nyttigt?)

Eftersom jag är konstant sötsugen, så blir det ett konstant ätande av bitar med morötter. Orange bitar mellan tänderna. Men jag får kanske hänga i lite längre än en dryg halv dag, innan jag utvärderar?

3 kommentarer:

  1. Ha ha... Värsta är nog att du får nog vänta i typ en vecka innan morötter ger effekt...!? Men kämpa på! Usch, själv är jag inte ens motiverad att köpa morötter.

    SvaraRadera
  2. Efter tre bullar och en kopp kaffe, är dagens morötter skalade och delade i bitar....
    Det kommer antagligen att gå jättebra det här.. :o)

    SvaraRadera
  3. 21 dagar malin, 21 dagar...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)