onsdag 15 september 2010

kan det vara så?

Här ligger klimpen nedpackad i vagnen, vi ska iväg på en liten tur. Köpa sig lite batterier till stegräknaren tror jag....
Kasst taget kort, jag vet. Men ni kan ju knappast ha några höga krav ändå här... och motivet går ju inte att klaga på iallafall. Söt som socker. Och här är han ju tyst också. I like. Iallafall, jag tyckte nog att en och annan tittade lite knasigt på mig när jag kom glidandes i solskenet. Efter att ha konstaterat att jag inte hade gammal tandkräm eller nåt annat gammalt i ansiktet eller håret, listade jag genast en rad andra möjliga anledningar i huvudet:
- de tycker jag är smal smal smal.... (njae...hade grav.jackan på mig)
- de tycker jag är tjock tjock tjock... (kanske...hade ju som sagt grav.jackan på mig)
- de är chockade att jag inte har löpardojor och mjukisbrallor med knän... (faktiskt fullt möjligt)
- de tänker att jag ser fantastisk ut för att ha 4 barn... (mohahahaha!)
- de tycker synd om mig som inte får sova.... (me too)

å så några fler som jag inte kommer ihåg nu...

Fast det skulle kanske kunna vara att vagnen jag går runt med, med Lilleman i, ser ut så här....
De tror jag är ett psycho som går runt på en tom vagn... haha!

Tänkte inte på det... aouch!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Du är VÄÄÄÄÄRLDSBÄST!!!!!

    SvaraRadera
  2. ELLER så är jag bara rätt av helt "schlut i hövvet"...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)