onsdag 15 september 2010

elektroniskt i all ära

Men det slår inte känslan av att hitta nåt mer handfast i brevlådan, eller hur?! Kolla vilken härlig bild, två räkningar som inte är till mig, några framkallade kort och ett paket i storlek Large... från utlandet...
en jättefin vykortstavla, med en fin text på baksidan, den kommer längre ner. Kan ni gissa från vilket land? Nix, jag ger inga ledtrådar idag. Jag vet, det suger hårt.

å kolla vad som mer var i paketet.... säga vad man vill om sina granne, men lakrits det vet de hur man gör...
Lillebror fick också present...

Jag är fin för att du skapat mig,
jag är dyrbar för du älskar mig.
Skön är jag i dina ögon,
en ädelsten i din hand
Därför kan det kvitta om någon säger
att jag är värdelös och dum.
In i mitt hjärta viskar du sanningen;
att jag är mer värd än guld.
Jag är din ögonsten,
din hemliga skatt.
Du är glad att jag finns till.
Jag vill tacka dig så länge jag lever och aldrig glömma vem jag är
TACK snälla, det var skitkul att hämta posten idag!
Jag saknar dig, du är mitt favorit mumintroll i hela världen...



3 kommentarer:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)