tisdag 28 september 2010

på dagens "att-göra-lista"...

finns det bara ett uppdrag idag. Men jag delade upp det i tre punkter, så blir det en skönare känsla, att kunna stryka flera saker, i takt med att det blir gjort....
- ta ner tvätten
-vik tvätten
-lägga in tvätten

Jag tror jag gillar tvätten blöt, ju torrare den blir, desto tråkigare....

Är fortfarande inomhus, har inte varit ute på hela dagen. Men ska försöka få med mig de minsta ut, Lillasyster har fortfarande feber, men är utan prickar. Hon är segare och tröttare idag, har sovit 3hs tupplur, fastän febern har gått ner en del...
Och lillebror som jag nästan trodde hade mognat och slutat med att kräkas, eftersom han inte gjorde det på senare delen av dagen igår, har storligen bevisat motsatsen idag.
Mer tvätt på gång....
och nu kan man skicka post till lillasyster, om man vill, hon har nämligen fått sig en helt egen liten söt postlåda.... sicken söt!
Varma kramar till farmor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)