måndag 13 september 2010

måndag/tisdag

Jag skippar måndagsvägningen idag. För att jag är lite av en rebell. Och ska göra det imorgon istället. Tisdagsvägning. (Eller nej, jag skippar den för att jag har på känn att det har gått åt skogen.)
Här har vi resterna av min brunch. Nyttigt... yoghurt som är lite sur, känns alltid mycket nyttigare. Även om sylten i det här fallet är väldans söt och smakar björnklister. Men den behöver man ju inte äta, den nyttige låter den vara kvar. (Och det hade jag tänkt, men det blev visst inte så ändå..det är tanken som räknas, visst?!)


såpass nyttigt var det nog, så att jag kunde kosta på mig lite kladdkaka, en kvarleva från igår... ska ju inte väga mig förrän imorgon, har ju hela eftermiddagen på mig att vara hälsosam. Och förresten har jag gjort 10st kärringarmhävningar. Är på gång nu, jag riktigt känner det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)