tisdag 14 september 2010

publik på droger?


Det här är Rachael Ray. Jag tror hon är kändis i USA, och det går att se henne på TV3 här i Sverige. Talkshow med inriktning på mat. Trevligt program, som jag sett ett antal gånger nu. Men jag undrar vad det är med publiken som alltid jublar och applåderar när hon använder parmesan-ost?
Hon kan kavla, röra, skära eller hacka vad som helst smaskigt, och publiken säger inte någonting, men så är maträtten nästan klar och hon strör över en grabbnäve med parmesan... det räcker hon säger de magiska orden "Parmegiano Reggiano" (skit i stavningen, ok?)
DÅ går publiken igång... varje gång....
Jag vet inte, men det känns lite märkligt. Är hon sponsrad eller?
Nä, nu ska jag själv in i köket och göra mat. Utan parmesan. Har bara färdigskivad Edamer.. hur sexigt är det? Not much....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)