onsdag 1 september 2010

här smids det planer...

och jag misstänker att det är fler blåögda barn som gör detsamma. Oj, vad saker de behöver och vill ha, och ska välja för sina premiepoäng...

"kolla mamma, ett rosa Nintedo!"
"kolla, vilken cool mobil!"
"vilket förlag tycker du vi ska välja?"

Och egentligen skulle jag väl bara säga, åh vad kul, sälj bara! Det är bra för er...
Men istället hör jag mig själv säga;
visst, sälj du, men hur bra var mediespelaren du fick förra året? Den har aldrig fungerat eller hur?
Och vem fick ta med grejorna till alla möjliga kalas och fråga folk till höger och vänster? Det gör jag INTE i år...

Jag blir nog inte "mother of the year"..

i år heller...

1 kommentar:

  1. mina barn fick inte någon post idag... men soppåsen är misstänkt full och tung.
    :-))
    Så jobbar jag...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)