måndag 21 september 2009

tappat sugen

jag har det, tappat sugen...

jag hade tre saker som skulle fixas innan de större barnen kom från skolan. Inget av uppdragen lyckades, huvudet under armen.

Lillasyster är snorig, nappen luktar finkel. Hon är trött, men vill inte sova. Hon är hungrig, men vill inte äta. Hon vill absolut inte vara ifred och vill absolut inte vara nöjd...

Jag ville klistra in en kod som jag har kopierat. Det går inte. Läser instruktioner så gott jag kan, fast jag blir som dyslektisk när det gäller instruktioner. Men det hjälper inte, det var väl det jag visste! :o(
"se till att du kopierar av exakt".... högerklicka och välj kopiera... kan det bli mer exakt?!
"se till att du klistrar in exakt"... högerklicka och välj klistra in..... kan det bli mer exakt!?
NÄ, precis. Men det är magiskt, det funkar ALDRIG hemma hos mig.
Det är inget viktigt, bara en lite urgullig räknare, som jag har sett och som jag vill ha. VILL HA.
Ni vet, som ett par för dyra skor. Eller ett par för dyra jeans... som man bara vill ha
Vill ju ha...

hade tänkt att idag skulle jag komma på vad jag skulle studera... men det verkar bli en annan dag....

har drömvinsten på lotto redan gått? Man kanske kunde hoppas på den..

1 kommentar:

  1. Du är ju redan massor som jag önskar jag vore!! Så allt hänger inte på idag.
    Känner med dej och den lilla. Här är Linnea sjuk och har inte varit sig själv alls idag. Hög feber!!
    Kram mp

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)