tisdag 8 september 2009

fler heta tips!

Då så, då kör vi igång, denna strålande soliga tisdag! Egentligen inte så strålande för jag vill inte putsa fönstren, men solen lyser rakt in, och det behövs verkligen....
Iallafall, min favorit-turk, har en tvillingbror, syns på bild nedanför. Testa honom, han är finfin! Liksom lite mjukare, och lite sötare.... Ok, jag har gått på en reklam från TV, till mitt försvar så ammade jag.... Så då var det sagt. Liposinol, som i reklamen hävdade att allt fett man ätit skulle absorberas och komma ut den naturliga vägen. Kostade runt 300:-.... Nu har jag använt ca 2/3 av förpackningen och gått upp 2kg!!
(ifall nån är intresserad av den sista 1/3 kan ni bara höra av er)
Vid närmare titt visade det sig bara vara fibrer i tabletterna, så mitt tips är istället att;
1) köp dem inte - spara 300:-
2) köp istället ett paket knäckebröd, gott om fiber- spara ca 280:-

När jag var yngre ville jag ha glasögon, för det gjorde att man såg smartare ut.... Reklam-fiaskot ovanför och bilden nedanför reder ut det begreppet, en gång för alla....












3 kommentarer:

  1. Jag tycker du är skitsnygg i alla fall!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om att spara pengar ;)! Du är bara för go som delar med dig av dina inköp!!!
    Kram Anna Larsson

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)