lördag 12 september 2009

ett vackert bröllop!

hej hej... sladdar in en snabbis... nu har vi varit på bröllop i Skålleruds vackra kyrka, skulle tagit ett kort på den också, men glömde... vacker röd träkyrka.... här nedan är lite kort. Men dessvärre är det tagit med skitkameran... hittade en gammal favoritfunktion... man kan välja sepia-ton... så det körde jag fast på... här har det fastnat lite mer än vad jag siktade på, men det var inte läge och be folk flytta bänkar och ungar... :o) Jag är ju trots allt bara gäst...
Precis, här är jag också.... har hört på Top Model, att om man är lite kortare så ska man tänka sig lång.... hjälper kanske bara ibland, eller i USA? Här med världens bästa löparkompis, hon glömmer alltid bort att vi tänkt köra intervaller.... och jag säger inget... haha!
tjusigt värre, fick låna läppglans och handväska av dottern... (inte lillasyster 9 mån)


3 kommentarer:

  1. Snyggo, du har den röda väskan va??? Den va ju superduper cool! och tights blev det visst, we like. Fick inte Marcus följa med? Han kanske sitter och vänta på att superpuman ska dyka upp därhemma? ;)

    SvaraRadera
  2. jorå, han fick allt följa med... men detta är "my moment to shine"... han får sitt på fotbollsplan tänkte jag....

    SvaraRadera
  3. Helt rätt, time for you helt klart!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)