onsdag 30 september 2009

jaha?...

Nu har jag sett "Hollywoodfruar"...
Nu har jag sett fru Paul Anka, live typ... och jag är lite förvirrad, eh, är det henne hela Sveriges journalistkår spyr över? Pratar om och med i TV?
Jag har sett hennes namn i löpsedlar, i krönikor, i blogginlägg här och kommentarer där. Antagligen hade jag byggt upp en förväntan utöver det vanliga...
Poff... luften ur... gäsp...
Vad är det hon säger, som inte redan sagts av någon annan? Det är TV3 och det är underhållning, lagom vinklat och klippt så att det ska vara lite "edgy"... äsch..jag tycker att det luktar lite klassisk avundsjuka, även om jag för min del inte hajar det. Är inte så sugen på en herr Anka, med eller utan plånbok.
Det skulle vara Joakim von Anka i såfall... :o)

1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)