lördag 19 september 2009

kändisdjungeln, hahaha!

jag har ett flertal av mina vänner som idag väljer att se på bio, istället för att titta på "Kändisdjungeln". Jag kan inte säga att jag klandrar dem. Hade jag också gjort, om möjlighet att få med min man hade funnits...

Iallafall... en av de få som har förvånat på ett positivt sätt, Catarina Hurtig (hade ingen aaaaning om vem hon var innan, och kommer att glömma det lika fort nu), röstades ut... jaha...vem ska nu säga lite oövertänkta saker, ha på sig string ibland alla kackerlackor? Hur tänkte svenska folket nu? Vilka är det som röstar på t.ex Inger Nilsson, undrar jag?

Och Rafael Edholm... hehehahaHAHAHA! ..."Jag brukar gå runt och liksom scanna av... var skulle jag gömma mig, om det var jag som var orm?"... han tar sig själv på ett så stort allvar att det nästan känns lite, lite skrämmande...

När programmet var slut, satt jag lite frågande kvar, och undrade varför jag tittat alls...

1 kommentar:

  1. Det undrar vi oxå som var på bio!!! Kram Henrik och Maria
    Ps. Vi var inte på bio igår (hmm vad tittade vi på då????)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)