tisdag 22 september 2009

jag stryker

medan jag väntar på att kurskatalogerna från Göteborgs Universitet och Karlstad Universitet ska dimpa ner i brevlådan har jag listat de intressanta från Högskolan Väst;
ok here goes...

Sjuksköterska
Lantmäteri-ingenjör
Fastighetsmäklare
Ekonom
Socialpedagog
Hälsovetare

Jag stryker nog sjuksköterska, för jag kan förvisso se blod.. men inte under några som helst omständigheter bajs.... får kväljningar bara jag tänker på det... bort bort bort.... måste skölja munnen med vatten, fort...

Socialpedagog... stryks också... jag har nog med mig själv. Punkt.

Hälsovetare... jag vet redan vad som är hälsosamt, och vad som inte är det. Jag vet dessutom vilket som smakar godast.

så.... idag är en bra dag. Jag har kommit en bit närmare... jag har också klarat av alla mina små saker på dagens lista. Känns bra.

Godnatt allihop! (haha, hur många tror jag läser egentligen.... ?)

4 kommentarer:

  1. sötast i världen = Heidi!!!

    SvaraRadera
  2. jag läser oxå, varje dag!!! så sluta inte skriva.

    SvaraRadera
  3. fint, då blir vi tre, med mig.
    Markus läser under pistolhot, så han räknas väl kanske inte?! :o)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)