tisdag 8 september 2009

Fotbollsfrun

Det finns en bloggare, fast det är ju lite fusk, för hon är tydligen journalist också, men iallafall, som heter Malin Wollin, krönikör på Aftonbladet och grejor. Dessutom är hon tillsammans med en av de äldre spelarna i Kalmar FF.
Så hon kallar sig för "Fotbollsfrun", fastän hon faktiskt inte är gift. Hon skriver korthugget, roligt, dräpande, ibland något vulgärt dock, men oftast hysteriskt roligt. Iallafall tycker jag det. Jag vill vara Malin Wollin - förresten är jag ju gift, med en fotbollsspelare, så jag borde kunna kalla mig för fotbollsfrun...?

http://blogg.aftonbladet.se/7148

där hittar ni henne...

1 kommentar:

  1. hihi då kallar vi de vuxenpoäng de lät bättre hihi..hoppas allt är bra o vi syns snart..kram kram

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)