måndag 14 september 2009

ah, äntligen måndag!

har längtat hela helgen..

Jag anar en trend, en nedåtgående trend. Saker å ting liksom går sönder, börjar krångla.. inge bra...
- bilbatteriet
- tvättmaskinen
- digitalkameran
- låset på toadörren (jag skriker högst av alla, "nu är jag här, upptaget, hallå!")
- låset till altandörren
Vågar man fundera på vad det kan bli härnäst?
Jag är komplett oduglig på allt som är tråkigt, ju tråkigare ju mer oduglig, och skulle aldrig klara mig själv. Det är också därför jag ständigt göder Markus, så att han inte ska lämna mig.

Det enda som är på uppåtgående är nog min vikt, och för den som undrar nej, jag är inte gravid, eller har planer åt det hållet. Det ser bara så ut. Skulle aldrig ha slutat amma.

Slutade äta godis förra måndagen, och det gick bra ända till onsdag tror jag det var. För att balansera upp det bakade jag kakor istället. Men nu är det slut med det. Nu ska jag banta, mellan varje gång jag äter.

jag kan ju alltid baka till barnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)