torsdag 17 september 2009

Jag å Malena Ernman

jag har hört det sägas om henne att hon passar på att träna så fort hon får tillfälle. Men att det kan vara svårt att få till tillfällen... så hon joggar i jeans, om det är det som krävs...

Så jag inspirerades av henne, såg en lucka, Lillasyster somnade (hon är microsömnens mästare), av med jeansen på med mjukisbrallor, behöll min blus och bh.... snyggt matchat! Här skulle tränas!
På med DVD:n, fram med stången och vikterna... snart vaknar hon och då måste jag sluta... tyvärr sov hon hela passet igenom... fick ingen anledning att avbryta... knastrade det i armbågen? nehej... och inte i knäna heller? Kroppen var helt förvånad... va träna? Nu, varför då? Det har du inte sagt till om i god tid....

Jag kommer få sjuklig träningsvärk...

Jag har hittat en intressant blogg, Underbara Clara ( www.folkbladet.nu/?cat=89)
Hon verkar ha en skön stajl och mycket skinn på näsan... det hade jag behövt, med min uppnäsa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)