måndag 7 september 2009

allt å inget

Allt klär en skönhet.... eller min måndagsversion, inget missklär en ful.... här är jag på väg att ta kameran ifrån sonen, men jag var uppenbarligen inte snabb nog.....
Jag lagade fisk idag. Väldigt nyttig, mindre gott. För att fira att jag var så nyttig, så bakade jag lite muffins... ta en titt... de är extra nyttiga de också... det är mineralsalt i...... hehe, S.M.A.R.T... I'm so smart!... muffins med kalium och magnesium...

Hittade nåt i posten som jag bara blev helt såld på. VILL HA! Vilket rum? Skitsamma..... vill ha....(MS ser du? Jag vill inte alls bara ha vitt!)
Och så längtar jag lite efter Noora när jag ser nåt Marimekko-mönstrat..... Moi Noora!



tänk om jag skulle skriva allt som jag funderar på under en dag. Inte möjligt. Men jag uppskattar verkligen stunderna framför datorn, det är ren avkoppling att blogga. Trodde jag aldrig. Har hittat två kändisbloggare som jag plötsligt gillar, bara för att de har hår på stortårna... haha! Grymt, trodde jag var ensam om att raka tårna med billiga rakhyvlar så att det blöder efteråt...
Tips! köp inte 10st rakhyvlar för 10:- Låter det för bra för att vara sant, så är det det också...
Tips! köp inte en mascara för 29:- Låter det för bra för att vara sant, så är det det också....
kramen!

4 kommentarer:

  1. är du fortfarande lite nojig över din behåring? raka tårna är väl ändå överkurs... jag odlar istället. och för att fira det så har jag (eller egentligen william) bakat en kladdkaka med krispig yta... LÖVLII!

    SvaraRadera
  2. eller LÅVVELE som man säger om man är från "hem till gården"...Storbritannien alltså...

    SvaraRadera
  3. ha ha, Malin du är för skön, du borde bli kändisbloggare för tusan, du kanske blir rik (are) på kuppen? ;)

    SvaraRadera
  4. ja, kanske det, hår på tårna verkar vara en gemensam nämnare och en bra början! :O))

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)