fredag 25 september 2009

fredagslyx

den här lilla godingen damp (damp, dimpte, dumpit?) ner i vår brevlåda idag... jag trodde att prenumerationen var slut?
Vem har jag att tacka för detta, mamma?! puss o kram Så idag har jag smågrejat, småfunderat över utbildningar, småpromenerat, småätit, småmejlat, småpratat i telefon. Inte grejat i trädgården.
Men när Lillasyster tog sig en lur, då satte jag mig och bara myste i soffan med denna tidning, det är lyx för mig. Slippa trädgården och att drömma om choklad i söta små formar...


Förresten tror ni han går på det? Planen är nytt golv i köket innan jul..

3 kommentarer:

  1. Det blir hur mysigt som helst! Ni är ju fixare båda två...
    Jag tycker att du ska komma och ta en fika hos mej någon dag, nästa vecka?!
    Hälsa dina godingar KRAM mp

    SvaraRadera
  2. Du ska inte börja med nån slags chokladhistoria? Göra smarriga praliner och ha chokladprovningar? Det skulle va nåt!! Finns nästan inget som slår choklad...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)