söndag 13 september 2009

borde sova nu

det är Notting Hill på 3:an, och den är faktiskt inte bra, inte alls bra.... jag blir ännu tröttare av att se Hugh Grants tunga ögonlock.... sövande....
Barnen sover och jag hoppas nu att Lillasyster inte tänker sova i min säng i natt. Hon är fenomenal på att bara ta över, och ha det jättebekvämt. Själv ligger jag stel som en pinne, och vaknar med nackspärr. Dålig start på veckan....

Hittade en alternativ rakhyvel, ett alternativ till de där extremt billiga och dåliga jag fått tag på, och den var ljuvlig att använda. Lyrisk. Hm, men idag, eller redan igår kväll var jag inte så lyrisk längre, känns som acne i armhålan... mysigt? Nä.

efter toningen har jag hittat åtminstone 10 grå hår... pincett fram!

nej, nu är det verkligen läggdags...

2 kommentarer:

  1. Hur vågar du påstå att den inte är bra? ;) den är ju huuuur mysig som helst! Vi blev tillsammans efter att ha sett den filmen... Hugh Grant regerar!

    100% täckning måste du köpa nästa gång: CASTING creme gloss om du ska tona, EXCELLANCE om du ska färga... "från en sov vet och har fler grå än dig"

    SvaraRadera
  2. oj f'låt.... å tack för tipset....

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)