tisdag 15 september 2009

huvudvärk del 2

jo men självklart vaknade jag med samma envisa huvudvärk som jag hade när jag somnade i soffan igårkväll...
Frukosten blev en liten macka och två alvedon. Surar och tycker synd om mig själv som har bestämt mig för att inte småäta... men då har jag en lysande lösning... två flugor i en smäll. Lunchen bestod av 5st fyllda kex.... Fast på sätt och vis var det ju inte så bra.... en lunch bestående av socker och härdat fett... man behöver inte heta Anna Skipper för att fatta att det inte är så lysande.... huvudvärken kom tillbaka...
Jag orkar inte med skitkameran, så jag tar min nya, fastän man inte ser var man siktar... reklamtexten lyder "your surprise package"... hahaha!
vad säger man? världsklass....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)