lördag 5 september 2009

nyduschad man i handduk...

Trodde ni allt....

Nej, jag tänkte bara nämna vår tvättmaskinshistoria...tvättmaskinen bestämde sig ju för att lägga av för nåra dar sen, vi ringde till en servicefirma, och de meddelade den goda nyheten att de kunde skicka en serviceman den 17/9.... vet ni hur fort en tvätthög växer hos en familj med tre barn?! Varför kalla sig för servicefirma, när det inte handlar om någon direkt service...
Men iallafall... min man, "bilmekanikern", blev väl lite trött på mitt gnat och min sura min, och bestämde sig för att kolla lite själv... å voila! Här nedan ser ni vad han hittade! Jag har inte en aning om vad det kan vara, inget plagg som jag eller någon annan i familjen saknar..... hm... och MS kan nu också skriva tvättmaskinstekniker/serviceman på visitkortet.

2 kommentarer:

  1. Där är alltså en av alla försvunna sakerna i världen... Någonstans ligger också ett berg med ensamma vantar, sockar och strumpor... Kan MS hitta dessa tror du? Kram!

    SvaraRadera
  2. Frågan är väl om man vill hitta dem, den (vad det än var..) var, som barry lane skulle ha sagt, RRRRRiktigt ääckligt...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)