fredag 1 april 2011

itt iss fraidäj!


Jag skrev en "to do"-lista redan igår kväll. Så att jag skulle vara på hugget redan från start. Tvätt som skulle hängas, toalett som skulle städas, kuvert som skulle lämnas, pyssel som skulle förberedas.... lite vanlig allmän städning också.

Men.. lusten infann sig inte riktigt. Istället(är det ett eller två ord? I stället?..) bakade jag och Lillasyster jordnötsmuffins och gick och fikade med några goda vänner. Så kan man också göra. Och det kanske inte är helt rätt, men det är inte helt fel heller.


Jag håller på att gå in mina nya löparskor också. De lyser upp tillvaron genom att vara nästan självlysande vita, mot allt det vårigt smutsbruna... läckert, och matchar nästan vilken outfit som helst.


5 kommentarer:

  1. Jag tycker du gjorde rätt som var social, det andra finns ju kvar:(

    SvaraRadera
  2. http://open.spotify.com/track/1S7h95JfKNKSOUhtxvvHGE

    /Danne

    SvaraRadera
  3. Danne - menar du Mary Beth?

    SvaraRadera
  4. Yep. Vet du vem det är? Vet du vem hennes man är? Jag tror du uppskattar hennes humor. Dessutom är det oerhört intressant att lyssna på med tanke på vad de gått igenom.

    http://www.youtube.com/watch?v=6ySghBeUuNM

    Kan du ju kolla på först om du inte vet.

    SvaraRadera
  5. Hennes man är väl mera känd... ska lyssna igenom det, hann bara några minuter senast. Och ja hon verkade rätt skön :o) /malin

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)