söndag 10 april 2011

kl 21:34 vill INTE duscha..


fastän jag är i ett skrikande behov av det... borde ha duschat redan igår. Eller idag morse. Eller varför inte i eftermiddags, innan kalaset? (det var kombo-kalas för kusin Ebba 13 år idag och storasyster, hemma hos dom)

Det är väl det minsta man kan begära, att man duschar innan man får gäster till sitt kalas? Men jag hann inte...


Och nu, nu hinner jag egentligen , men nu vill jag inte. För idag var årets första grill.... och det luktar ju så underbart. Och nu sitter grill-lukten i håret... och jag tycker om att liksom sniffa på det...

Så det får bli dusch i morgon istället. Om jag orkar och har lust, samtidigt. Får se.

1 kommentar:

  1. förstår precis hur du känner...

    första grillen för året är ljuvlig, då ligger allt det goa framför en. Sommar o värme.

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)