fredag 15 april 2011

såld


Nej, vi har inte satt ut vårt hus till försäljning. Nej, vi har inte köpt nåt annat hus. Men jag drömmer om det. Och vi letar fortfarande. Det går så där...Jag försöker att inte prata om det, och att inte tänka på det. För då kan jag inte sluta verkar det som. Tvångsmässigt gnäll på vår obefintliga hall, fylld med grus och barnvagn. Och miljarder skor. Till miljoner människor. Ni ser...

MEN, om vi skulle sätta ut vårt hus till försäljning, och det skulle tas bilder,ha folk på visning och sånt där... då tror jag att det är detta som verkligen kommer att sälja huset. For sure! Det behöver man inte vara mäklare eller expert för att förstå. Vad säljer bättre än flicktrosor, våtservetter och en påsktupp, bara för att nämna nåt...?


En blick på detta mästerverk och saken är biff! Nej, att få sålt vårt hus, det är jag inte ett dugg orolig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)