söndag 17 april 2011

kalajs!

Här är de; experimenten. Kladdkaka med smultopping och chokladkolapaj. Salladerna som vi åt innan, glömde jag helt att ta kort på. Så märkligt.
och tydligen hade vi plats för morotskaka och kolakakor också... det gick sannerligen inte nån nöd på oss precis... nu behöver jag inte äta förrän efter påsk. Hade ju varit hur bra som helst, om man bara kunnat gå och lägga sig ett par veckor och smälta all mat. Som en boaorm.

Jag är proppmätt. Och kommer att få finnar.


När man inte har nån större ordning på sin stil, är det väldigt fräscht att man har släkt att lita på. Bild ovan och nedan. Jag glömde några grejor vet jag, men det var inte för att de var fula, de var bara lite borta, precis när jag fotade. Lite som jag.

Lite lustigt är det att jag fick två halsband, för jag tänkte på det häromdagen att det nog minsann var dags nu, att pynta sig lite... och tada! Det ena är ett halsband med barnens namn på. Imponerande att de fick plats med namnen utan att det är stort som ett solur.

Skålar, fat, muffinsformar, en bok om glass, chai the, praliner..... finfina grejor allihop.
En härlig dag, i härliga människors sällskap. Jag tänker att de säkert smittar av sig lite... visst?

Imorgon börjar påsklovet. Wish me luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)