fredag 22 april 2011

skeptisk av naturen

Och för övrigt har jag bett att få kolla min besöksräknare. För jag tror att den har "gone bananas"... komplett.
För nån dag sedan var det helt otippat ca 350 olika besökare. Var kom de ifrån? Varför?
(nej, 350st är inte jättemycket, men jag har varit mer än nöjd med mina dagliga ca 50, och då blir man lite.. ja, förvånad)

Från det ena till det andra;
Jag saknar häcken som grannen massakerade förra sommaren. Och han som skulle fixa nya plantor (efter först ha varit grymt nöjd med resultatet), han har nu sålt sitt hus och flyttat. Så nu är det nya grannar att visa sig för. Helst inte i bikini. Trögt. Med bikini alltså.

Ja, nej, nu ska jag ut i lekstugan med Lillasyster. Hon har tjatat i fyrtiofem minuter. Och min plan att hon skulle glömma bort, gick rätt dåligt.

Glad Påsk iallafall!

1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)