söndag 3 april 2011

på mitt nattduksbord och sånt

Just nu läser jag den här. Jag fick den när jag fyllde år. Återigen någon som vet hur jag är funtad.
Så, ja, det är det här jag läser just nu. Avancerat och djuplodande innan jag ska sova. Eller sitter på toaletten. En sån här bild påminner lite om sommar. Och semester. Solsken. Inte en smutsig och skitig april, som är det som syns utanför fönstret. Men jag ska inte säga för mycket, rätt som det är, är det redan september eller nåt...

Jag har inte ett överflöd av empati, har jag upptäckt. Med vissa saker eller personer har jag mer empati, för annat eller andra har jag betydligt mindre.
På sånt här, som löpsedeln ovan, ödslar jag absolut noll empati. Deras familjer är en annan femma.

2 kommentarer:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)