torsdag 14 april 2011

och hur har er morgon varit?...



Min morgon startade med en dusch, efter en hyfsad natt. Bara varit vaken 4-5 gånger tror jag. Så långt är allt helt ok. Får på mig en kjol faktiskt, känner lite vårkänslor.

Börjar dagens bestyr med att byta blöja på Lillebror. Som i ett obevakat ögonblick bestämmer sig för att kissa ner hela mig. Jaha... det var de vårkänslorna det...


Efter frukosten lastar jag mig full med grejor, för att slippa gå många gånger. Kommer nästan hela vägen... tappar yoghurten som Lillasyster prompt skulle ha. Men sen ångrade sig och absolut inte ville ha.

Så dagens andra outfit är helt prickig och jag får byta kläder igen. För andra gången på mindre än en halvtimme.


Det ska nog bli en bra dag det här.


Grattis ni som fyller år idag. Elvira och Anna, till exempel. Hoppas ni får en härlig dag iallafall...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)