fredag 15 april 2011

den gamla hunden sitter

Nu testar vi. Resten av familjen ser på Talang. Men jag tycker inte det är så kul med män som stoppar mynt i näsan.

Så jag sitter och pillar lite med datorn. Och nu ska vi testa lite.. jag har inte fått kläm på det än, det kan jag erkänna med en gång. Jag verkar ha förtvivlat svårt att hålla ordning på färgpenseln. Jag darrar som någon med abstinens, typ efter socker.


Det här är en bild på 2010 års tomte. Enligt säkra källor ska han ha haft utomordentligt fin hy. Och det är det jag vill markera på kortet. Inringat i rött. När jag gör det i paint är det ett jättestort kort, och jag ser bara en knapp tiondel i taget. Men här i bloggen blir det jättelitet...det jag har ritat alltså... MEN, jag har gjort det själv.


Ja.. tänkte ni ville veta, vad jag gjorde, en fredag som denna..?

2 kommentarer:

  1. haha.. ja det sägs de!!
    mer tomtar åt folket

    SvaraRadera
  2. Yes, fler tomtar (med fin hy) åt folket!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)