lördag 23 april 2011

Glad Påsk, i år igen...blandade bilder.

Nej, jag vill inte ha prickar! Fröknar vill jag ha. Fröknar i ansiktet.
(tänk om jag vetat det från början, hade sparat en del tid och frustration)

Än så länge glada miner. Inget har tröttnat. Ingen är åksjuk. Ingen har lågt blodsocker.

Min typ av ägg.


Segrare i år igen. Den stora påskäggknäckartävlingen. Självaste VM, kan man kalla det. Den tävling som räknas. Då spelar det ingen som helst roll att jag loosat i stort sett alla andra tävlingar under resten av året... Jag regerar!I ett helt år.


Vi tyckte det var en käck idé att klä ut Lillebror också. Det tyckte inte han.



Så ja, gladare miner... med "fröknar" på kinderna han också..mustaschen har runnit bort med snoret.


Nu blir det inget mer idag. Ha en skön kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)