måndag 4 april 2011

hög nivå av högar




Vi har mängder av högar i vårt hus. Saker som vi måste komma ihåg. Saker som ska sparas. Viktiga papper. Inköpslistor. Bra-att-ha-artiklar. Hustidningar. Bankpapper. Försäkringsbrev. Matrecept. Skolschema. Info. När de större barnen har gympa. När de har utflykt. Utvecklingssamtal. Almanackor. Kalendrar. Planering av fotbollsträning. Analys av träningsmatcher. Individuella samtal med spelare. Planering av barnarbetet i församlingen. Planering av påskdramat. Pyssel. Material till pyssel. Kladdanteckningar om idéer till nytt pyssel. Funderingar kring läger. Med mera. OCH SÅ VIDARE!


Så, nu har jag bjudit på tre smakfulla bilder från vårt hus. Jag avstår dock från köket, som bara det har tre högar. Och två lådor. Och sånt som ska till återvinningen.


Kontor. Det är det vackraste ord jag vet, just nu. Min våta dröm. Kalla mig gärna knasig. Jag ska gärna inreda i vitaste vitt, spets och gamla koppar. Odla växter. ... bara jag får mitt kontor först.(eh, kanske lovade lite mycket nu?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)