tisdag 12 april 2011

så egentligen är det ju positivt, en bra grej liksom..


jag har påbörjat en liten lista. Ännu en. Just den här listan består av saker som jag/vi skulle behöva göra på vårt hus. (Fast allra helst vill jag ju bli av med det, men ändå. Man kan ju låtsas.)

En av punkterna på listan är bland annat att tapetsera om vårt sovrum. Vilket jag blev påmind om idag när jag dammsög. Det hängde liksom en spindeltråd längs väggen, så jag skulle bara städa lite. Och då lossade det liksom lite för mycket... inte bara skit, om man säger så.. :o(


Och nu är vi verkligen tvungna att göra nåt åt väggen. Jag har inte sagt nåt till MS än. Det känns väl som att det inte var så jättebra gjort kanske.. som att han(jag menar så klart vi)inte riktigt har tid till detta just nu... men, ja... nu måste vi ju...


tror ni han märker nåt? Dags att hålla låg profil, tror jag visst.

3 kommentarer:

  1. Märkte han något? Eller är han som många andra män "blinda".

    SvaraRadera
  2. men malin. Det måste inte vara en man som tapetserar...
    Gör´t själv :-)
    Lämna kidsen hos mannen och sätt igång. Det är riktigt roligt faktiskt!!!!

    SvaraRadera
  3. om han har sett nåt, har han åyminstone inget sagt...
    och ja, det är rätt kul med renovering... iallafall riva tapeter... :O)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)