måndag 2 augusti 2010

när man är väry smart

Jag gav ju mitt bästa tips för gravida för ett tag sedan. Ni minns kanske.
Att det var att köpa sig peeling- eller scrubhandskar och skrubba överkroppen för att slippa de värsta såriga bröstvårtorna när man ska börja amma... (kanske mest intressant för kvinnliga eventuella läsare... men ändå).
Jo. Och att man skulle börja en månad innan, för att vara på den säkra och härdade sidan. Vad bra att jag själv kom på att jag kanske skulle göra det, igår... och det är inte en månad kvar. Så fiffigt av mig att bara strunta i det....
Nu blir det till att skrubba.... jag tror nog jag hinner, men ändå... så rutinerat...störande.

Denna fantastiska intelligens har vi ikväll firat med kladdiga chokladmuffins med hallon. Gissa vilken muffins som är min?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)