torsdag 5 augusti 2010

helt nya cravings!

Har fått tre nya cravings, bara sådär... som om det skulle behövas. Viktuppgången sköter sig rätt bra ändå, tycker jag.

Ok, här kommer listan;
1) gul saft. Apelsinsaft alltså. Ja, sån man fick när man var barn själv, och som man var så trött på att man aldrig skulle dricka den igen. Jag har nog hällt i mig flera liter, bara de senaste dagarna. Istället för vatten, som jag inte har begär efter alls. Tyvärr.

2) "Fetaostdippsås typ"
2dl creme fraiche
1/2 fetaost(nej inte light)
salt
citronpeppar
Mixa! (Gott till allt möjligt, testa kokt kall färskpotatis....)

3) "Senapsdressing typ"
2 dl creme fraiche
1 tsk fransk senap
1 pressad vitlöksklyfta
salt, vitpeppar
Rör ihop! (Gott att dippa grönsaker, brödbitar... ta vad du hittar och doppa på!)

Jag gör vad jag kan för att garantera viktuppgången, som ni märker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)