fredag 20 augusti 2010

det kanske bara är jag som börjar bli gammal?

Satt och bläddrade i en "Föräldrar&barn", de hade ett reportage om tre kvinnor som berättade om hur deras otrohet mot sina män, var det som räddade deras förhållande.
Det är väldigt fjärran från hur jag själv kan tänka mig, men vi är ju alla olika....

Men så kom jag till slutet av en av intervjuerna, hör här;

Isabelle, 32år
"-jag kommer alltid att ha flörtar vid sidan av, ibland leder det till något sexuellt och det är okej. Så kommer det att få vara även i fortsättningen.
Martin däremot får inte vara otrogen.
-Förmodligen skulle jag inte lämna honom om han bedrog mig men jag skulle bli väldigt upprörd"...

men Isabelle, 32år...
hur tänkte du nu?

2 kommentarer:

  1. Jag läste det oxå när jag var på BVC, höll på och smälla av, dels på hur de ser på det som något bra är ju helt otroligt, men sen att det var ok för henne men inte hennes respektive. Vilket idiot, egoist och jag allt annat dumt man kan komma på. Tack och lov för att man inte har sån syn på äktenskapet eller löser "problem" på det sättet.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Men ärligt ja blir bara sur över det du skrivit, vilken idiot..hmm De finns verkligen folk till allt...
    Kramis på dig vännen!!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)