söndag 1 augusti 2010

förslag på nya bilder

jag har letat lite efter bilder som skulle kunna passa bra till bloggen... i en av kommentarerna till ett inlägg fick jag beröm (tog jag det som iallafall...) att bloggen inte är "sötad", och jag svarade att jag nog var mera av lakrits...
Därav idén och bakgrunden till en ny header.... Men jag är inte helt igenom salt lakrits, utan nångång ibland hoppas jag att det kan bli lite hallon också.
Förstår ni hur många träffar man får när man googlar lakrits? Miljarders.... de flesta bilderna är dock helfula...
Jag är både lat och dum när det kommer till datorer, så jag ville såklart hitta en bild som innefattade båda, och som hade en text till... utan att jag behövde sy ihop nåt själv.
Jag tror kanske att jag hittade den.... om ni håller med, är en helt annan sak.
Och om jag själv tycker samma om några månader, när hormonhalten har sänkt sig något, återstår också att se. Det är fullt möjligt, rentav troligt, att jag tar tillbaka den gamla. Som jag fortfarande tycker är töntig, men inte fullt så töntig som denna nya...
Det får man bjuda på, free of charge.... lyckostar...

3 kommentarer:

  1. Varför inte ta en egen bild din fotograf där ;)!!!

    SvaraRadera
  2. Det VAR en komplimang!
    Lakrits kan ju vara båda söt och salt - och jag gillar båda!!!


    (Det enda som jag kom på förresten, var hallon/lakritsskalle, godisen alltså.)

    Ps Höstgardinerna är ännu VÄLDIGT osydda....
    Kram /Sofia

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)