söndag 22 augusti 2010

det bidde ingen gördel...

Jag tänkte att jag minsann skulle unna mig nåt, bara till mig själv, efter att jag varit så "duktig" och burit på 4 barn....
Och då hittade jag en gördel, en som skulle se till att man slapp ryggont och fick hottare figur. Hittade en, för en tusenlapp. Inte gratis. Men det var jag värd.
Nu var de slut, lite typiskt. Och skulle inte komma in förrän ett par veckor efter lillemans födelse, och eftersom man bara har behov av dem i ca 10 veckor, tyckte jag att det var lite surt att betala för att använda i kanske 6 veckor. Alltså ingen gördel.


Istället blev det en snygg lampa till köket.

Men vad gör jag åt min figur? Jo, jag är ju så fiffig, så jag hittade ett par alldeles för små strumpbyxor. Dessa har jag nu på mig, och kan knappt andas. De håller in allt möjligt.

Den ultimata lösningen, en snygg lampa och gratis "gördel".... en win-win-situation...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)