lördag 7 augusti 2010

badrummet

Det tar sig.... går faktiskt lite fortare än vad jag trodde. Och då lider jag ändå av MartinTimell-syndrom, och tror att allt ska gå lika fort som på tv....
Rören och ledningarna ska byggas in, i nåt, så de ska inte synas sen.... låter bra, tycker jag. På onsdag är det tänkt att badkaret ska komma...
sen ska det "bara fixas" med handfatet, ny spegel, belysning, ny hylla och lite sånt... men är bara kaklet uppe så känns det som att det värsta är gjort...

Barbamamma... säg att ni också har dagar då ni kliver ur sängen och bara är så här... snygga....


Under tiden badrummet har gjort sig själv, funderar jag på om jag har tillräckligt mycket läsning att ta med till BB (arbetsfördelningen är fin, hoppas den håller i sig ett tag till) .....
Till sist;
Grattis Noora! Till en härligt stor liten kille!

3 kommentarer:

  1. Men oj, hör händer det grejer...vem grejar? Så härligt att det går framåt!!! Kommer bli grymt bra!

    SvaraRadera
  2. Mestadelst MS, med moraliskt stöd av R, D och S-R.
    Jag hejar på, på behörigt avstånd...

    SvaraRadera
  3. Hälsa honom att på avstånd ser det bra ut, säkert på nära håll oxå :)! Kommer han/ni hit på måndag fr och kolla bilen eller ska jag åka dit och fota den och kolla på den åt er?
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)