tisdag 17 augusti 2010

är det inte måndag idag?!

Det trodde ju jag....
så jag har vägt och mätt mig. Men vart måndagen tog vägen, det har jag ingen susning om..
iallafall;
-6,5kg
Vilket alltså betyder att jag har ca 10kg kvar.... inte så konstigt att jag går runt och ser ut som Kronblom. Inte lika lång, men med samma karaktäristiska lilla kulmage... så charmigt.

När det gäller namn på Lillebror, så går "familjefejden" vidare. Jag tycker att saken är klar. Men de andra håller inte med mig. Så kan det vara. Vi får väl se. Det blir bra oavsett. Följande namn är inte längre med i leken;
Arvid, Viggo, Malte, Tage, Jakob, Elmer, Matteo, Leonel (Messi), Sam.... mfl...

För övrig har tapetseringen av köket börjat.... det ska bli spännande...

4 kommentarer:

  1. Vad blev det för tapet nu då??
    =)
    Tack för fikat i går o att vi fick snosa lite på lillebror...
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Om du tror det är måndag idag kanske du blir väldigt överraskad om vi kommer i morgon ;)! Jag har fortfarande 10 kg kvar....suck!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. 10 kilo hit och dit. Ni har fött barn nyligen. Vad är det för fel att ha lite hull. Jag säger bara....ni är i form för att rund är en form;) LÖV U smala eller runda eller va ni nu är eller tycker. KRAM mp

    SvaraRadera
  4. ang namn: cristiano, samuel (etoo) charles (poyol) är andra namn som bara poppar upp liksom...
    varför=
    jag har inte en aning men... Forca LANE!!!!
    5-0 mot hambnurgsund!!!!
    ha ha där fick dom så dom teg!!!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)