måndag 9 augusti 2010

bella notte - inte...

Det fanns goda förutsättningar för en god natts sömn, trodde jag. För jag var helt slut igår kväll....
Men Lillasyster, som sovit hur bra som helst i sin egen säng den senaste tiden, ville annat...
00.30 jag gick och la mig
00.45 MS fick hämta Lillasyster, vi somnar om allihop..
01.00 jag vaknar, går på toaletten, Lillasyster oskyldig.
02.00 Lillasyster behöver flyttas lite, men hon håller inte med, hon tycker hon ska ligga ovanpå mig
02.30 jag vaknar, går på toaletten
03.00 Lillasyster vill klättra upp på mig, jag får sätta mig upp en stund med henne...
03.50 jag vaknar till, fortfarande sittande med Lillasyster, lägger henne ner... protest!
04.15 jag vaknar, går på toaletten, när jag kommer tillbaka ligger Lillasyster tvärsöver sängen, sover gott, men ingen annan får plats... får maka på henne litegrann... och det går fint. Hon verkar äntligen djupsova..
Sen minns jag inget mer förrän kl var typ halv nio...
Bra saker denna morgon är annars att:
Måndagsvägningen visar fortfarande +16kg
Jag har invigt badrummet i källaren, med en härlig dusch, ännu härligare blir det efter onsdag, då det nya badkaret kommer...

Natten tog tydligen hårt på Lillasyster (och frisyren)... då förstår ni att jag inte kan lägga ut nåt kort på mig själv...

1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)