lördag 3 juli 2010

vilken dag!

Vilken värme, vilken hetta! Så härligt...

Igår och idag har det varit Kanalyra, och jag har lite kort från det. Men kamerabatteriet ligger på laddning och utan det går det inte att föra över dem till datorn. Det blir kanske imorgon.

Just nu sitter jag istället och ser på Spanien-Paraguay. Lillasyster ligger svettig och sover. Storasyster och bror är kvar med Markus på mejeriet. Det är lögn att försöka få hem dem i tid, de vill vara sist kvar. Kanalyran är den roligaste upplevelsen på hela året. Roligare än födelsedagar och julafton. Iallafall om jag frågar dem om vi ska gå hem....

Jag brukar gilla att svettas, i vanliga fall. En av de härliga bieffekterna när man ute och springer, är just att få svettas, och svettas riktigt ordentligt. Att det riktigt rinner längs ryggen...

Men jag har ju inte kunnat springa på ett tag, och helt ärligt, jag har varit trött på ljumsksvett ända sen april... om inte ännu längre sen... uäk. Det kunde kvitta helt, tycker jag..

1 kommentar:

  1. Är gör nyfiken på hur det har gått??? Önskar sååå att vi hade kunnat vara med! Ni har funnits i våra "tankar" i alla fall...Kram Anna
    Grattis till över 500 gäster ;)!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)