fredag 16 juli 2010

behöver nog läsa lite mer Naturkunskap


Vi har haft två akvarium, där vi rationaliserade bort det ena och bara har ett kvar. (Den som är sugen på ett litet nybörjar-akvarium på ca 24 liter kan höra av sig)


Jag var ju helt säker på att de båda malarna, som nu skulle samsas tillsammans, var två hanar. Jag har glömt vad jag grundade min stensäkra åsikt på..Nu har vi iallafall fullt med mal-yngel i akvariet. Snacka om att inte ha koll...
Det är vad jag kallar minimalistisk estetik, bara malar i akvariet...

2 kommentarer:

  1. Vad ska ni ha för akvariet? Är lite sugen, för barnens skull. Danne är ju allergisk mot de flesta djur, dock inte fiskar... Hej hopp

    SvaraRadera
  2. Då kan du ju starta ett fotvårdsSPA med dina malar och ta hutlöst betalt! =)

    http://smp.se/nyheter/tt_inrikes/fisk-for-fotvard-ny-trend(1001563).gm

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)